Logikus a kérdés: mit tehetünk annak érdekében, hogy biztonságban tudjuk rendszerünket? A problémát jobb megelőzni, mint megvárni azt a pillanatot, amikor már csak egy sürgősségi beavatkozás, tűzoltás segít. A stabilan, megbízhatóan működő rendszer eléréséhez megfelelő időközönként karbantartásra van szükség, akár a hardverek, akár a szoftverek területén. A tapasztalatok szerint a meghibásodások nagyobbik része távoli segítségnyújtás révén elhárítható, ez a megoldás a megrendelő számára különösen előnyös, hiszen sokkal kevesebb kieső idővel kell számolnia. A szolgáltató cég pedig csak akkor száll ki a helyszínre, ha az előbbi módon nem orvosolható a probléma. Távolról természetesen a karbantartások egy része is elvégezhető (szoftverfrissítések, beállítások stb.) Nem lehet eleget beszélni az adataink biztonságáról. Azok elvesztése, sérülése vagy legrosszabb esetben azok illetéktelen kezekbe kerülése nagyon sokba kerülhet ! Mindezek megelőzésére átgondolt adatbiztonsági tervre és annak folyamatos működtetésére van szükség. Kétség sem fér hozzá, a rendszergazdai munka valóban egy bizalmi státusz ! Éppen ezért nem javasoljuk az ideiglenes-és a részmegoldásokat. Bízza inkább profikra ! Olyanokra, akik megfelelő háttérrel, szakmai tapasztalattal és referenciákkal rendelkeznek.
Lantech Kft.
hírek kategóriában